Skip to main content
beantwoord

NLZiet app werkt niet op smart TV

  • 19 november 2021
  • 5 reacties
  • 640 x bekeken

Hey Tele2,

 

Onze NLZIET app op onze Samsung smarttv speelt geen live tv meer af. Volgens de klantenservice van NLZIET is dit een probleem wat specifiek speelt voor klanten met een tele2 televisie abonnement. Is dit probleem bij jullie bekend, en zo ja, wanneer kunnen we een oplossing verwachten? Erg vervelend dit ;)

 

Alvast bedankt!

 

L

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hey, de problemen zijn inderdaad bij ons bekend. Houd dit topic goed in de gaten. Hier zullen we updates plaatsen: 


Ik hoop dat het snel is opgelost en dat je weer lekker TV kunt kijken! :smile:

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 20 november 2021

Hi,

Dit is gister inderdaad bekend geworden, ik zie vanochtend een update dat het opgelost zou moeten zijn. Werkt het ook weer bij jou?


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey, de problemen zijn inderdaad bij ons bekend. Houd dit topic goed in de gaten. Hier zullen we updates plaatsen: 


Ik hoop dat het snel is opgelost en dat je weer lekker TV kunt kijken! :smile:


  • 0 reacties
  • 22 november 2021

De BGP routing problemen van vanmorgen waardoor de AWS gehoste sites niet bereikbaar waren hielden dus verband met dit probleem? 


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 22 november 2021

Nee dat waren 2 verschillende issues, maar beide gelukkig opgelost ondertussen


  • 0 reacties
  • 22 november 2021

Ah, goed om te lezen dat beide opgelost zijn. Goed bezig tele2!

Ook complimenten aan Demi van @tmobile_webcare, heeft me uiterst vriendelijk te woord gestaan vanmorgen!