Ik probeer in te loggen op de Tele2 TV app op mijn telefoon (iPhone 6 update IOS 14.3) Maar elke keer krijg ik de melding: LET OP deze inloggegevens kloppen niet. Probeer het nog een keer.
Dit diverse malen geprobeerd, app opnieuw geïnstalleerd, maar ik kan niet inloggen, terwijl ik wel op de computer bij Tele2 kan inloggen met mijn inloggegevens.
Hoe kan ik wel inloggen?
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hallo @willemsen_1971, Welkom op de Community! Ik ga er alles aan doen om je te helpen zodat je gebruik kan maken van de Tele2 TV app.
Goed dat je de juiste inloggegevens hebt en dat deze wel werken op jouw computer. De inloggegevens zijn hetzelfde voor de Tele2 TV app dus daar ligt het niet aan. Je kan maximaal 3 apparaten koppelen aan jouw i-Tv dashboard. Heb je meerdere apparaten gekoppeld? Mocht het niet lukken met inloggen dan kan je nog proberen om het met een ander apparaat te testen.
Hallo @willemsen_1971, Welkom op de Community! Ik ga er alles aan doen om je te helpen zodat je gebruik kan maken van de Tele2 TV app.
Goed dat je de juiste inloggegevens hebt en dat deze wel werken op jouw computer. De inloggegevens zijn hetzelfde voor de Tele2 TV app dus daar ligt het niet aan. Je kan maximaal 3 apparaten koppelen aan jouw i-Tv dashboard. Heb je meerdere apparaten gekoppeld? Mocht het niet lukken met inloggen dan kan je nog proberen om het met een ander apparaat te testen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.