Skip to main content
beantwoord

Maximum aantal digitale iTV Decoders aangesloten


Meta
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

L.S.

 

Mijn nieuwe tv decoder geeft de melding “Maximum aantal digitale iTV Decoders aangesloten", wanneer ik deze aanzet. Zou iemand mij kunnen helpen de oude af te melden?

 

Dank,

Meta

Beste antwoord door theocoppes

Bel morgenvroeg om 9 uur de helpdesk. Dan is het zo geregeld, nu is er niemand. 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2020

Bel morgenvroeg om 9 uur de helpdesk. Dan is het zo geregeld, nu is er niemand. 


Meta
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 1 maart 2020
theocoppes schreef:

Bel morgenvroeg om 9 uur de helpdesk. Dan is het zo geregeld, nu is er niemand. 

OK, had begrepen dat tot 18:00 uur, iemand aanwezig is?!

Zit nu al voor de 6e dag zonder tv


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 1 maart 2020

Op zondag is er niemand. https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 1 maart 2020

Meta
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 1 maart 2020
theocoppes schreef:

Heb ik ook al gedaan, maar zijn te druk daar en die zijn idd nu gesloten!

Wel bedankt!