beantwoord
Zwart scherm en haperend geluid TV
Als we de tv aan doe gaat hij vaak meteen op zwart. Met een beetje geluk blijft hij aan als we resetten. Elke keer als we de tv aandoen begint na een minuut of 3 het geluid te haperen; of het geluid valt gewoon uit. 2 keer hielp de stekkers eruit trekken, nu dus niet meer. Op het moment dat ik, nu, zit te kijken valt het geluid helemaal weg. Dit is het zoveelste gedoe in nog geen 2 maanden abonnement. Geloof me, de kabels zitten prima en de tv is ook oké. Het moet eigenlijk wel aan het internet liggen. Helaas gebeurt dit op zondag en kan. Ik niet bellen. We hebben een beetje teveel 'pech' gehad om ook nog en tot morgen te wachten. Dat is vandaag klacht 1.
Beste antwoord door Yaelle
Ik heb de hdmi-kabel ontvangen en uitgebreid uitgeprobeerd. Je hoort weer normaal geluid. Heb af en toe 'pixels' in het beeld, ik weet niet waarom.. Hopelijk van voorbijgaande aard.
Iedereen, bedankt voor het meedenken en Kevin ook voor de kabel
Bekijk origineel berichtIedereen, bedankt voor het meedenken en Kevin ook voor de kabel
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.