Skip to main content
beantwoord

Opnames verdwenen schijf wel 100% vol


bij mijn opnames verschijnt groot in beeld dat ik geen opnames heb terwijl ik gisteren nog iets heb opgenomen en de schijf zou wel 100% vol zijn graag een oplossing hiervoor. en maak het gewoon mogelijk om een mail te sturen aan de klantenservice en verwijder die achterlijke virtuele assistent die zelfs de meest simpele zinnetjes en woorden niet begrijpt

Beste antwoord door Anton van Tele2

Bedankt voor de gegevens. Ik heb vanuit hier even een reset voor je gedaan. Zou jij de stroom nog ongeveer 10 seconden van de decoder willen halen. Alvast bedankt daarvoor en ik hoor graag of het heeft geholpen.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Malamute
  • Forumkenner pur sang
  • 180 reacties
  • 31 juli 2019
Hallo jeff5976,

Een mogelijke oplossing is om de decoder 30 seconden van de stroom te halen (stekker eruit) en dan weer aan te sluiten.
Waarschijnlijk zie je daarna ook je opnames weer.

  • 0 reacties
  • 31 juli 2019
natuurlijk al geprobeerd werkt niet

Malamute
  • Forumkenner pur sang
  • 180 reacties
  • 31 juli 2019
OK, jammer, was de enige oplossing die ik hier op het forum ben tegengekomen, hopelijk weet iemand anders een werkende oplossing.

  • 0 reacties
  • 31 juli 2019
in elk geval bedankt voor het iets proberen te bedenken iets wat tele2 helaas nog niet heeft gedaan

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Heb je ook al met ons gebeld hierover. Heb je ook zowel het modem als de decoder gereset? Ik begrijp dus dat er in beeld komt dat er helemaal geen opnames zijn en dat de harde schijf aangeeft dat hij wel 100% vol is. Mocht de reset van zowel modem als decoder niet werken dan hoor ik het graag en gaan we even verder op onderzoek uit.

Groeten Anton

  • 0 reacties
  • 1 augustus 2019
alles geprobeerd niks helpt ben nog geen 3 maanden klant bij jullie dus niet echt een geweldige start

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Dat is dan inderdaad niet een geweldige start. Ik wil je graag verder helpen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • 495 reacties
  • Antwoord
  • 2 augustus 2019
Bedankt voor de gegevens. Ik heb vanuit hier even een reset voor je gedaan. Zou jij de stroom nog ongeveer 10 seconden van de decoder willen halen. Alvast bedankt daarvoor en ik hoor graag of het heeft geholpen.

Groeten Anton

  • 0 reacties
  • 2 augustus 2019
bedankt dit lijkt het opgelost te hebben

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Graag gedaan en goed om te horen dat het opgelost (lijkt) is. Ik laat het topic nog even open staan.

Groeten Anton

  • 0 reacties
  • 2 augustus 2019
alle opnames staan er in zover ik kan zien alleen is een film van 130 min nu opeens 89 min maar zoals het er nu uitziet werkt het weer ik kan ook gewoon opnames starten

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Aangezien ik niks meer heb gehoord ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost. Bij deze heb ik het topic gesloten.

Groeten Anton