Ondertussen heb ik ook de router een factory reset gegeven, andere bekabeling geprobeerd, maar niks helpt. M'n internet snelheid is 60 MB stabiel, dus dat kan het ook niet zijn. Ik heb 2 ethernet kabels geprobeerd direct van de router naar de decoder. Een van 70 cm en een van 3 meter (uit mijn PC getrokken), met beide hetzelfde effect. Ook 2 verschillende HDMI kabels geprobeerd die wel werken met m'n PC.
Kan het zijn dat de decoder defect is? Bij ontvangst zag deze er namelijk niet bepaald nieuw uit. De gebruikssporen zijn duidelijk zichtbaar (krassen e.d.).
2 off-topic dingen voor Tele2:
OT1: De emails die jullie vanuit klanten service versturen hebben een reply-to naar een noreply adres, niet erg klantvriendelijk ..
OT2: Het klantenservice telefoonnummer dat in de email werd doorgestuurd is niet in gebruik. Is iemand vergeten de rekening te betalen? đ
beantwoord
TV stottert nog erger dan begindagen digitenne
Beste antwoord door Anonymous
Voor degene die hetzelfde euvel hebben, ik heb het kunnen oplossen door:
- Zowel de modem als de decoder uitschakelen (stekker er uit)
- Hou ze minimaal 30 sec. van het stroom
- Stekker van de modem weer het stopcontact in
- Wacht tot de modem volledig is opgestart en internet verbinding heeft
- Daarna de TV decoder weer terug het stopcontact in
Nadat de apparaten in de juiste volgorde zijn opgestart gaat alles weer vlot.
Wat het telefoonnummer betreft, zal wel een incident zijn geweest. Kan gebeuren đ
Bekijk origineel bericht- Zowel de modem als de decoder uitschakelen (stekker er uit)
- Hou ze minimaal 30 sec. van het stroom
- Stekker van de modem weer het stopcontact in
- Wacht tot de modem volledig is opgestart en internet verbinding heeft
- Daarna de TV decoder weer terug het stopcontact in
Nadat de apparaten in de juiste volgorde zijn opgestart gaat alles weer vlot.
Wat het telefoonnummer betreft, zal wel een incident zijn geweest. Kan gebeuren đ
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.