Skip to main content
beantwoord

Maximum aantal Digitale iTV Decoders aangesloten


Hallo,

Ik heb een nieuwe decoder ontvangen want mijn eerste ontvanger Amino A132 ging stuk na een week tv service, maar nu ik krijg die bericht bovenop. Toen ik "ok" drukte om het systeem te herstarten kreeg ik het melding "geen netwerkverbinding". Moet de oude ontvanger afgemeld worden?

Wie zou dit a.u.b. willen doen? Alvast bedankt.

Groeten, Israel

Beste antwoord door WhTurner

Je kan het beste even de klantenservice bellen 020 75 44444 (tot 20:00 open)
waarschijnlijk zijn er in het weekend geen moderatoren die dit via het forum voor je kunnen oplossen.
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5503 reacties
  • Antwoord
  • 12 juli 2019
Je kan het beste even de klantenservice bellen 020 75 44444 (tot 20:00 open)
waarschijnlijk zijn er in het weekend geen moderatoren die dit via het forum voor je kunnen oplossen.

Heb je kunnen bellen? Indien niet kan ik alsnog je oude decoder uit het systeem halen.

  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 15 juli 2019
Ja, ik heb gebeld en alles is nu geregeld, bedankt!

Groet,

Israel

Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper