Geen powerplugs, internet oké, geen pauze bij het live kanaal, dus echt kanaal A opnemen en kanaal B live kijken.
Ik heb tv en internet light.
Hoe dit op te lossen?
beantwoord
Haperend beeld bij TV kijken & opnemen tegelijkertijd
Beste antwoord door Rena Chan
De moderatoren kunnen je verbinding meten zodra ze weer aanwezig zijn na de lange Pinksteren weekend.
Ik begrijp dat een UTP kabel van meterkast naar de woonkamer niet echt sjiek is, maat een telefoon kabel van de isra naar de woonkamer is ver van de beste situatie. Vaak zijn deze aansluitingen niet vakkundig gedaan en is de kabel die gebruikt is van slechte kwaliteit, als dat toch echt moet, kijk als de telefoon kabel een goede geïsoleerde ronde telefoonkabel is en niet die dunne platte kabels.
Internet snelheid is zoals ik zei alleen maar een indicatie, je verbinding wordt erg kort belast.
Je zou kunnen kijk naar de mogelijkheden om toch te upgraden, Light loopt nog via een oude ADSL lijn, en Basis loopt al via een modernere vdsl waar vaak berwre snelheden haalbaar zijn.
Bekijk origineel berichtIk begrijp dat een UTP kabel van meterkast naar de woonkamer niet echt sjiek is, maat een telefoon kabel van de isra naar de woonkamer is ver van de beste situatie. Vaak zijn deze aansluitingen niet vakkundig gedaan en is de kabel die gebruikt is van slechte kwaliteit, als dat toch echt moet, kijk als de telefoon kabel een goede geïsoleerde ronde telefoonkabel is en niet die dunne platte kabels.
Internet snelheid is zoals ik zei alleen maar een indicatie, je verbinding wordt erg kort belast.
Je zou kunnen kijk naar de mogelijkheden om toch te upgraden, Light loopt nog via een oude ADSL lijn, en Basis loopt al via een modernere vdsl waar vaak berwre snelheden haalbaar zijn.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.