Sinds dat we klant zijn bij tele 2 al problemen.
Begon met de levering (eigenlijk annulering van de levering. tot 3x toe spontane annulering van de bestelling zonder bericht hierover te geven) en nu het er uiteindelijk is nog steeds niet happy.
Al contact gehad via de telefoon maar een echte oplossing is er helaas nog niet.
Onze eerste tv ontvanger: gaf bij opnames foutcode 7000 aan, gaf vaak aan: het afspelen van deze zender is niet gelukt, start de tv ontvanger opnieuw op, oeps er gaat iets fout druk op ok om opnieuw op te starten, opnames spelen niet af(zonder foutcode) maar blijven op zwart scherm en de tv ontvanger was heel erg traag.
Nu hebben we een andere TV ontvanger maar de problemen zijn nog niet opgelost helaas. Geplande opnames zijn niet opgenomen(vandaag bv. maar er was geen conflictopname) en terugkijken werkt ook niet. Ook vaak haperend beeld tijdens terugkijken en bekijken van opnames. Soms zo erg dat er een minuut of 5 van het programma onverstaanbaar en alleen geblokt beeld is.
Wat kan ik doen want hier wil ik graag van af.
Interactieve tv genomen Juist voor het terugkijken dus ook al teleurgesteld over dat we maar beperkt aantal zenders kunnen terugkijken. Nu kan ik vaak überhaupt niks kijken vaak.
beantwoord
tv storing
Beste antwoord door Anton van Tele2
Bedankt voor de gegevens. Ik heb even wat metingen gedaan en kom vanuit hier ook geen problemen tegen. Ik wil daarom graag even een monteur laten komen. Onze monteurs kunnen elke werkdag tussen 08:00 en 13:00 of tussen 12:00 en 18:00. Ze nemen ongeveer een half uur voordat ze arriveren contact met je op. Wanneer zou jou het beste uitkomen?
Groeten Anton
Bekijk origineel berichtGroeten Anton
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.