Skip to main content
beantwoord

Geen televisiesignaal

  • 31 maart 2019
  • 4 reacties
  • 317 x bekeken

mispelsuus
Sinds het begin van de middag hebben we geen tv-signaal meer. Het lampje op het kastje brandt niet, terwijl alle kabels goed zitten en het kastje gewoon stroom krijgt. We hebben het gehele systeem gereset door de kabels eruit te halen, ook van het modem.
Heeft iemand tips, wat kunnen we doen om weer tv te krijgen?

Beste antwoord door Anton van Tele2

Bedankt voor je gegevens. Ik heb bij deze een nieuwe TV decoder naar je toe verstuurd. Deze heb je morgen als het goed is binnen. De oude kun je terug sturen naar ons. Er zit een retourssticker bij. Laat maar even weten of het gelukt is.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Goed om te horen dat je alles al even hebt gereset en de kabels eruit hebt gehaald. Heb je een melding in het beeld staan of is het helemaal zwart? Wanneer er helemaal geen lampjes branden dan lijkt het erop dat de decoder zijn beste tijd heeft gehad. Ik wil dit graag voor je oplossen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • 495 reacties
  • Antwoord
  • 3 april 2019
Bedankt voor je gegevens. Ik heb bij deze een nieuwe TV decoder naar je toe verstuurd. Deze heb je morgen als het goed is binnen. De oude kun je terug sturen naar ons. Er zit een retourssticker bij. Laat maar even weten of het gelukt is.

Groeten Anton

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Is het allemaal opgelost inmiddels? Ik hoor het graag.

Groeten Anton

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Aangezien ik geen reactie van je heb ontvangen en ik ook zie dat je niet hebt gebeld ga ik er hierbij vanuit dat de nieuwe decoder de oplossing was. Ik sluit dit topic.

Groeten Anton