beantwoord
Glasvezel verbinding doet het niet.
Ik heb al een week problemen met de glasvezelverbinding. Meerdere keren gebeld, geholpen op afstand en daarna doet de verbinding het weer een paar uur of een dag. Nu net weer uitgevallen en de klantenservice is niet meer bereikbaar. Graag vanavond nog contact voor hulp.
Beste antwoord door RobbieWe
Dag Anton,
Afgelopen maandag is er eindelijke een monteur van Tele2 geweest. Hij heeft zowel de modem van tele2 als de grijze kast van de glasvezel in de meterkast vervangen. Het lijkt nu goed te gaan, maar ik juich nog niet te vroeg.
Ik wil nog wel een schadeclaim neerleggen voor de afgelopen periode bij Tele2 voor niet geleverde diensten door Tele2 van wat er ik van mag verwachten en extra kosten vanwege o.a. aanschaf telefoonkaarten voor twee dochters. Moet ik daarvoor de klantenservice weer telefonisch benaderen, of kan het simpeler?
Tip voor Tele2 i.h.k.v. klantvriendelijkheid / klantgerichtheid:
- Neem de klant gelijk serieus. Na 1, hoogstens 2 keer bellen moet er een monteur van Tele2 richting klant. Het duurt nu te lang voordat het probleem echt zichtbaar voor de klant wordt opgelost. Kost teveel moeite voor de klant (te vaak bellen, lang wachten, het niet kunnen doorschakelen van de klantenservice naar de monteur, het niet 'mogen' bellen naar mijn huisadres vanwege de privacy terwijl ik aangaf dat het goed is, e.d., frustratie alom!!!). Voor het geld dat de klant moet betalen per maand, mag je meer en snellere service verwachten dan nu van Tele2. Voor de benchmark bij internetaanbieders moet ik hiervoor helaas een slecht cijfer geven aan Tele2, terwijl het simpel door jullie verbeterd kan worden.
- Zorg ervoor dat de klantenservice ook na 20 uur 's avonds en ook in het weekend langer bereikbaar is. Veel klanten lopen pas 's avonds, als ze thuis zijn, na het werk, na het avondeten, nadat de kinderen naar bed zijn, tijd om t.v. te kijken en/of te internetten. Als dan de boel uitvalt is er niemand meer bereikbaar bij Tele2 klantenservice!
Met vriendelijke groet,
Rob Wechstapel
Bekijk origineel berichtAfgelopen maandag is er eindelijke een monteur van Tele2 geweest. Hij heeft zowel de modem van tele2 als de grijze kast van de glasvezel in de meterkast vervangen. Het lijkt nu goed te gaan, maar ik juich nog niet te vroeg.
Ik wil nog wel een schadeclaim neerleggen voor de afgelopen periode bij Tele2 voor niet geleverde diensten door Tele2 van wat er ik van mag verwachten en extra kosten vanwege o.a. aanschaf telefoonkaarten voor twee dochters. Moet ik daarvoor de klantenservice weer telefonisch benaderen, of kan het simpeler?
Tip voor Tele2 i.h.k.v. klantvriendelijkheid / klantgerichtheid:
- Neem de klant gelijk serieus. Na 1, hoogstens 2 keer bellen moet er een monteur van Tele2 richting klant. Het duurt nu te lang voordat het probleem echt zichtbaar voor de klant wordt opgelost. Kost teveel moeite voor de klant (te vaak bellen, lang wachten, het niet kunnen doorschakelen van de klantenservice naar de monteur, het niet 'mogen' bellen naar mijn huisadres vanwege de privacy terwijl ik aangaf dat het goed is, e.d., frustratie alom!!!). Voor het geld dat de klant moet betalen per maand, mag je meer en snellere service verwachten dan nu van Tele2. Voor de benchmark bij internetaanbieders moet ik hiervoor helaas een slecht cijfer geven aan Tele2, terwijl het simpel door jullie verbeterd kan worden.
- Zorg ervoor dat de klantenservice ook na 20 uur 's avonds en ook in het weekend langer bereikbaar is. Veel klanten lopen pas 's avonds, als ze thuis zijn, na het werk, na het avondeten, nadat de kinderen naar bed zijn, tijd om t.v. te kijken en/of te internetten. Als dan de boel uitvalt is er niemand meer bereikbaar bij Tele2 klantenservice!
Met vriendelijke groet,
Rob Wechstapel
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.