Hey Anita, geen dank, superfijn om te horen dat nummerweergave weer aanstaat! 🙌🏻
Minder leuk om te horen dat er uitspraken gedaan worden zonder dat ernaar gekeken wordt. Ik denk met alle liefde met je mee! Gebruik je toevallig een screenprotector op je Samsung Flip? Mocht hier een luchtbel onder zitten, dan kun je deze simpelweg uitwrijven. Zit het echt op/in je scherm? Dan zou Samsung er even naar moeten kijken. Je kunt je toestel altijd ter reparatie aanbieden bij Samsung via deze pagina.
Vooral het stukje onder 'Service Store’ is denk ik een mooie optie. Je zou even kunnen kijken of er een Samsung Service Store bij jou in de buurt zit. Ze onderzoeken je product altijd gratis en lever je je toestel voor 16:00 uur in, dan wordt 'ie dezelfde dag nog gerepareerd. Of het onder de garantie valt, dat durf ik niet te zeggen. Dat is aan Samsung om te onderzoeken. Ik lees wel dat je momenteel een afspraak moet maken, maar de lees de informatie op de pagina even goed door. Ik weet zeker dat het dan helemaal goedkomt.
Wat extra informatie: Normaal zou ik je doorverwijzen naar Dr. Mobile op onze website, maar ik zie dat ze je van daaruit naar Samsung verwijzen. Dat heeft wat voordelen, zoals die ik hierboven heb gezet. Maar een alternatief is om het via Dr. Mobile te doen (zie deze pagina). 😊
Laat je het me weten of het hiermee lukt? Ik hoor het graag van je en ik hoop dat ze je toestel weer helemaal kunnen opknappen en dat het onder de garantie valt!
Groetjes,
Marciano