Skip to main content
beantwoord

Nog geen bevestigingsmail ontvangen na bestelling

  • 24 januari 2022
  • 2 reacties
  • 159 x bekeken

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen bevestiging via de mail ontvangen?

Beste antwoord door theocoppes

Bel ff na 9 uur. Dan kunnen ze je helemaal bijpraten. 

Telefoon 020-7544444. 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2022

Bel ff na 9 uur. Dan kunnen ze je helemaal bijpraten. 

Telefoon 020-7544444. 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey @Y.elMassoudi ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega’s van de klantenservice. Ik heb je bestelling er ook gelijk bijgepakt en ik zie dat de order nog gevalideerd moest worden, maar ik zie dat er nu wel een bevestigingsmail is gestuurd. Heb je deze ontvangen en is alles goed zo?

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar!