Skip to main content
beantwoord

Geen 5G verbinding na toevoeging (Samsung S20)

  • 1 november 2021
  • 1 reactie
  • 207 x bekeken

Ik heb 10 dagen geleden 5G toegevoegd aan mijn abbonnement (en bevestigd etc...) Ik heb een Samsung S20 5G. 

Maar ik krijg geen 5G verbinding…. Toestel paar keer opnieuw opgestart, software update etc. en ook de netwerkinstellingen gereset (advies van een ander forum).

Maar ik zie alleen constant 4G+, geen 5G.. en woon in de buurt van Den Haag, dus in het dekkingsgebied. Zowel binnen als buiten geen 5G…. Wie kan mij helpen…?

Dank en groeten
Serge

Beste antwoord door Johrick van Tele2

HI Serge, wat leuk dat je 5G hebt aangezet! Maar nu wil je er natuurlijk wel gebruik van kunnen maken, weet je zeker dat je toestel 5G ondersteunt? Ik lees namelijk op verschillende websites dat er een 4G & 5G variant is. Let me know welke variant jij hebt. 

 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

HI Serge, wat leuk dat je 5G hebt aangezet! Maar nu wil je er natuurlijk wel gebruik van kunnen maken, weet je zeker dat je toestel 5G ondersteunt? Ik lees namelijk op verschillende websites dat er een 4G & 5G variant is. Let me know welke variant jij hebt.