Hallo,
Ik heb 3 keer de verkeerde pin ingevoerd en kan het kaartje met de pukcode niet vinden.
Nu heb ik wel een mijn tele2 account, maar daar is dit abonnement niet aan toegevoegd.
Kunnen jullie me helpen met de pukcode opvragen?
Hallo,
Ik heb 3 keer de verkeerde pin ingevoerd en kan het kaartje met de pukcode niet vinden.
Nu heb ik wel een mijn tele2 account, maar daar is dit abonnement niet aan toegevoegd.
Kunnen jullie me helpen met de pukcode opvragen?
Beste antwoord door carbear
Kan je jouw abonnement niet toevoegen in MijnTele2? En anders kan alleen een medewerker je helpen met de pukcode. Je kan op verschillende manieren in contact komen. Ook via FB en twtitter of https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel#contact
Succes!
*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***
Bijvoorbeeld in dit artikel:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.