Ik heb bij Tele2 een abonnement afgesloten met de nieuwe iphone. Ik heb hier een origineel oplaadblok bij bestelt. Tot mijn verbazing werkt het snoer wat bij de telefoon is geleverd sinds dag 1 af en toe. Ik heb het blok,snoer en telefoon allemaal apart getest en het probleem zit zich in het bijgeleverde snoer. Het snoer is 2 dagen oud zit geen knik in en ik heb alleen originele producten gebruikt. Hoe kan ik zo snel mogelijk een nieuwe krijgen?
nieuwe laadkabel kapot
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Hoi Mark, na de reactie van linearised heb ik nog een keer goed gezocht naar de opties en ik heb er een gevonden, waar je niet voor naar de Apple Store hoeft! Mijn excuses hiervoor!
Omdat het in dit geval om een bijgeleverde kabel gaat, was het iets moeilijker om te vinden, maar ik heb het voor je gevonden. Als je naar de volgende website gaat, kun je gemakkelijk de stappen doorlopen om de oplaadkabel op te geven voor reparatie: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon/reparatie
Om het makkelijk voor je te maken heb ik de eerste stappen hier ook even op een rijtje gezet:
- Klik op de paarse knop ‘Check je reparatie bij Dr. Mobile’. Er opent een nieuw tabblad, waar je jouw aanmelding kunt starten.
- Kies je provider (Tele2)
- Kies je merk (Apple)
- Selecteer het toestel (Oplader)
- Selecteer je toestel type (Apple Charger)
Volg hierna de rest van de stappen. Deze zullen vanzelfsprekend zijn.
Laat je het me weten als het is gelukt? Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden! Succes!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.