Skip to main content
beantwoord

kan geen voicemail beluisteren

  • 22 januari 2021
  • 1 reactie
  • 605 x bekeken

Telkens als ik 1233 bel en me voicemail wil beluisteren vertellen ze me dat ik mijn voicemail moet instellen. Heb het nu al zo vaak ingesteld maar het slaat blijkbaar gewoon niet op en blijf het telkens horen. Hoe krijg ik nou eindelijk mijn voicemail te horen? 

Beste antwoord door pipodeclown

Als je het proces van instellen keurig volledig afrondt en het niet werkt, dan kan de klantenservice een ticket aanmaken om desnoods je voicemail box te laten resetten. Je zal het dan daarna alsnog moeten instellen, maar hopelijk werkt het dan wel.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

pipodeclown
Goldmember

Als je het proces van instellen keurig volledig afrondt en het niet werkt, dan kan de klantenservice een ticket aanmaken om desnoods je voicemail box te laten resetten. Je zal het dan daarna alsnog moeten instellen, maar hopelijk werkt het dan wel.