Ik heb 3 onbeluisterde berichten en wanneer ik voicemail bel moet ik een welkomstbericht maken. Eerst een password en dan een welkomstbericht dan heb ik dit gedaan moet ik aflsuiten met een hekje en dat gaat hij uit. Ze zeggen eenmalig en dan bel ik no een keer moet ik de zelfde stappen weer herhalen dus die welkomstbericht lukt niet en kan ook mijn voicemail niet beluisteren
beantwoord
voicemail instellen opnieuw
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hallo
Welkom op de Community! Bedankt voor je duidelijk uitleg van jouw situatie. Let’s fix this. Het is duidelijk dat het instellen van je voicemail niet goed gaat, dat is vervelend.
Ik ga je hier meteen mee helpen! Op onze website hebben we een pagina waar alles staat beschreven over voicemail, check deze hier. Wat belangrijk is, is dat jouw wachtwoord voldoet aan deze eisen:
- We adviseren om minimaal 5 cijfers te gebruiken
- De cijfers mogen niet gelijk zijn (bijvoorbeeld geen 22222)
- De cijfers mogen geen opeenvolgende reeks zijn (bijvoorbeeld geen 123456 of 876543)
- Een toegangscode mag niet meer dan de helft aan identieke nummers bevatten (bijvoorbeeld geen 27228 of 373313)
Als het goed is en je volgt deze stappen dan is het opgelost. Laat je ons weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.