Skip to main content
beantwoord

4G tijdens bellen valt weg geen internet


Hallo,

 

Sinds vandaag zit ik bij Tele2. Ik heb een iphone 7 plus en merk dat als ik aan het bellen ben ik geen 4G verbinding heb. Ik kan dus niks op internet opzoeken tijdens het bellen.

Als ik bij mijn instellingen kijk, staat bij gesprekken en data 4G VoLTE aan. 

 

wie kan mij hierbij helpen??

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hey Bengeltje,

Welkom op de Community! Welk toestel heb jij en waar ervaar je dit probleem?
We helpen je graag verder maar de uitleg is een beetje kort! 
 

Probeer de stappen hierboven gegeven door @pipodeclown en @eric te checken!
Kan je ons vertellen wat er aan de hand is dan duiken we er meteen voor je in. 
Om jouw persoonsgegevens volledig te maken wil ik je vragen om je klantnummer toe te voegen.
Mocht ik jouw gegevens moeten controleren dan kan ik dat gelijk doen! 

We staan voor je klaar! :thumbsup:

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 2 juni 2020

Blijft de 4G indicatie ook in beeld als je belt? Niet dat deze terugschakeld naar 3g?


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 2 juni 2020

Nee, die verdwijnt.. 


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 2 juni 2020

Ervaar je dit thuis of ook buiten en in andere steden? En als je niet belt kan je wel internetten via 4G?


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 3 juni 2020

Als 4G indicator verdwijnt staat er toch iets niet goed bij de instellingen. Is de software up to date en heb je bij de carrierinformatie op Tele2 staan?


  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 28 juli 2020

Ik heb het zelfde probleem….. 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 29 juli 2020
Bengeltje schreef:

Ik heb het zelfde probleem….. 

En welk toestel gebruik jij? Al een keer opnieuw opgestart?


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 29 juli 2020

Hey Bengeltje,

Welkom op de Community! Welk toestel heb jij en waar ervaar je dit probleem?
We helpen je graag verder maar de uitleg is een beetje kort! 
 

Probeer de stappen hierboven gegeven door @pipodeclown en @eric te checken!
Kan je ons vertellen wat er aan de hand is dan duiken we er meteen voor je in. 
Om jouw persoonsgegevens volledig te maken wil ik je vragen om je klantnummer toe te voegen.
Mocht ik jouw gegevens moeten controleren dan kan ik dat gelijk doen! 

We staan voor je klaar! :thumbsup:


G.Nostrum
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 29 september 2020

Bij mij hetzelfde probleem, met klantenservice kom ik helaas niet verder via de assistente app kan je niet fatsoenlijk communiceren #misdewinkel #misgoedemail maar heb een samsung s20+ en ervaar het zelfde alles staat goed ingesteld en heb heel weinig bereik in heel nederland en tijdens bellen valt 9 vd 10 keer het internet weg wat ontzettend vervelend is ivm tijdens het werk gebruik ik mijn s20+ voor prive gebruik en hotspot om mijn s9 te voorzien van internet voor navigatie (ben pakketbezorger) maar in de pauze bellen en even facebook bekijken of mail te checken zit er niet in  voorheen nooit problemen gehad  keer (toen winkels nog open waren) al de simkaart vervangen maar heeft nu geen effect meer idemdito bij mijn vriendin precies hetzelfde hoop hier verandering in te zien komen anders genoodzaakt om een andere oplossing te vinden misschien andere provider helaas


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 29 september 2020
G.Nostrum schreef:

Bij mij hetzelfde probleem, met klantenservice kom ik helaas niet verder via de assistente app kan je niet fatsoenlijk communiceren #misdewinkel #misgoedemail maar heb een samsung s20+ en ervaar het zelfde alles staat goed ingesteld en heb heel weinig bereik in heel nederland en tijdens bellen valt 9 vd 10 keer het internet weg wat ontzettend vervelend is ivm tijdens het werk gebruik ik mijn s20+ voor prive gebruik en hotspot om mijn s9 te voorzien van internet voor navigatie (ben pakketbezorger) maar in de pauze bellen en even facebook bekijken of mail te checken zit er niet in  voorheen nooit problemen gehad  keer (toen winkels nog open waren) al de simkaart vervangen maar heeft nu geen effect meer idemdito bij mijn vriendin precies hetzelfde hoop hier verandering in te zien komen anders genoodzaakt om een andere oplossing te vinden misschien andere provider helaas

Gebruik voortaan wat punten en hoofdletters om zinnen te maken, want je tekst is nu heel lastig leesbaar wat de kans vergroot dat de lezer halverwege afhaakt.

Als je in heel Nederland heel weinig bereik hebt, dan heb je dus eigenlijk nergens goed bereik. Dan is er iets mis met je toestel of je simkaart, want anders had Tele2 geen klant meer over. Ben je al gemigreerd naar het nieuwe (T-Mobile) netwerk?


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 30 september 2020

Hoi @G.Nostrum,

Jouw probleem is anders dan topic starter. Ik raad je aan om een eigen topic aan te maken. Neem dan de tip van @pipodeclown over jouw tekstopbouw in overweging en je wordt zo goed mogelijk geholpen door de Community! :thumbsup:


G.Nostrum
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 30 september 2020

@pipodeclown  dankjewel voor je reactie ik kan proberen om er betere zinnen van te maken maar dat vind ik nogal lastig wat waar hoort, of ik het nieuwe netwerk heb durf ik niet te zeggen laatste keer dat ik sim kaart heb laten vernieuwen is gebeurd toen de winkels nog open waren.

 

@Cas van Tele2  dankjewel voor je reactie, ik ga een eigen topic aanmaken!