Skip to main content
beantwoord

Redeem betaalt niet uit en reageert niet

  • 21 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 294 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Hallo,

Zoals door Tele2 geadviseerd heb ik mijn telefoon ingeleverd bij Redeem. Ik heb hem op 16 september opgestuurd en op 18 september 2 Sms-berichten gehad. Een bericht dat de telefoon goed ontvangen was en daarna een bericht dat ik binnen 4 werkdagen het afgesproken bedrag (50 euro) zou ontvangen. Ik heb echter tot op heden niets ontvangen, we zijn inmiddels 5 weken verder. Ik heb via SMS en mail meerdere berichten gestuurd naar Redeem, echter hier wordt niet op gereageerd. Hoe kan ik dit oplossen?

met vriendelijke groet

Beste antwoord door Rox van Tele2

Hi@anggie, ik ben het met je eens dat het lang genoeg geduurd heeft. Hoewel ik niet jouw gegevens in kan zien bij Redeem, help ik je graag om te zoeken naar een oplossing. Wil je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:

  • Voornaam + achternaam
  • Klantnummer
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer
     

Dan ga ik er mee aan de slag! 

Groetjes, 

Rox

Bekijk origineel bericht

7 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 21 oktober 2019

Je verkoopt hem niet aan Tele2 maar aan Redeem. Zie voor contact hier.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 22 oktober 2019

Hallo Eric,

Tele2 adviseert de verkoop en als Redeem niet reageert kom je toch hier terecht?  Zij werken met hen samen, verwijzen je naar hen toe, zijn ze ook medeverantwoordelijk. En ik zou niet weten waar en hoe je anders kan reclameren. Redeem reageert op geen enkele wijze.


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 22 oktober 2019

Het werkt toch ook als jij een mobiel abonnement besteld bij de mediamarkt. Je hebt een vraag over de levering of factuur van je abonnement, dan bel je Tele2 voor een aanpassing of verandering.

Tele2 heeft door GDPR geen inzage in de klantgegevens van Redeem, daarom verwijzen ook moderators door naar hen. De ervaring die we op het forum lezen is wel dat dit lang kan duren voordat ze reageren. 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 26 oktober 2019

Inmiddels een week en dagelijks een mail verder, nog steeds niet uitbetaald gekregen en geen enkele reactie. Pure oplichting dit! 


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • Antwoord
  • 5 november 2019

Hi@anggie, ik ben het met je eens dat het lang genoeg geduurd heeft. Hoewel ik niet jouw gegevens in kan zien bij Redeem, help ik je graag om te zoeken naar een oplossing. Wil je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:

  • Voornaam + achternaam
  • Klantnummer
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer
     

Dan ga ik er mee aan de slag! 

Groetjes, 

Rox


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 6 november 2019

Hallo Fox, sorry voor de late reactie, ik was in het buitenland. Het dagelijks blijven sturen van mails heeft geholpen, na 6,5 week wachten is mijn geld gestort. Maar heel erg bedankt voor je aanbod .

Groetjes, 

Angèle Gielesen 


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • 6 november 2019

Hi @anggie, geen probleem. Ik ben blij om te horen dat het is opgelost (ookal heeft het even geduurd). 

Groetjes, 

Fox (Rox)


Reageer