Met mijn nieuwe Samsung A70 ben ik door degene die ik bel nauwelijks te verstaan. Zeer regelmatig moet ik het gesprek overnemen op een andere lijn.
Dit probleem doet zich kennelijk ook bij andere Samsung-modellen voor, al sinds mei van dit jaar. Zijn er meer mensen die er last van hebben? Wat is de oplossing?
beantwoord
nauwelijks te verstaan A70
Beste antwoord door Jacco
johnvrakking schreef:
Als ik bij Domino's een pizza koop waarvan de ham niet fris is, wordt ik ook niet doorgestuurd naar Sligro. Tele2 had al eind mei z'n verantwoordelijkheid moeten nemen en de A70 on hold moeten zetten.
Zijn deze problemen meteen bij levering ontstaan? Dan had je deze kunnen aanmelden voor 'toestel defect bij aankoop', maar dit had je meteen moeten aangeven bij de klantenservice. Zo niet dan kan je het toestel ter reperatie opsturen naar Tele2 mocht dit dan een fout van het toestel zelf zijn wordt dit afgewerkt d.m.v garantie, mocht het zijn ontstaan door vallen of andere gebruikersschade dan zijn de kosten voor je eigen rekening
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.