Beste tele2,
Ongeveer 4 weken geleden heb ik mijn telefoon naar redeem gestuurd (7 augustus 2019). Sinds dien heb ik geen reactie gehad ook redeem een email gestuurd maar geen reactie. Mijn telefoon is wel aangekomen door de track and trace. Aangezien ze niet reageren probeer ik of tele2 dit kan navragen. Dat de klante service van redeem zo slecht is kan echt niet!
Hoop dat tele2 me hier in kan helpen.
Groet,
Jorn S
beantwoord
Redeem geen reactie
Beste antwoord door Bernadet van Tele2
Hi Jorn, ik wil het voor je doorgeven maar dat is ook alles wat ik kan doen.
Zou je me dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
Daarnaast graag zoveel mogelijk informatie over het contact met Redeem.
Wanneer en hoe heb je contact gehad met hun, heb je ook een SMS ontvangen met een bevestiging van de waarde etc.
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet
Bekijk origineel berichtZou je me dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
Daarnaast graag zoveel mogelijk informatie over het contact met Redeem.
Wanneer en hoe heb je contact gehad met hun, heb je ook een SMS ontvangen met een bevestiging van de waarde etc.
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.