beantwoord
Redeem geen reactie!!
Hello, ik heb twee en een half week geleden mijn telefoon opgestuurd naar het bedrijf Redeem via Tele2. Nadat ik het had opgestuurd krijg ik heel snel een sms, met daar in dat ze mijn telefoon ontvangen hebben en dat ik binnen vier werkdagen meer zou horen. We zijn nu inmiddels 15 dagen verder en er is nog steeds niks op mijn rekening gestort of heb ik iets gehoord. Ik vind dit heel lastig vooral om het feit dat je ervan uitgaat dat het te vertrouwen is, ik ben zelf ook klant van Tele2 en het leek me ideaal. Ik heb een sms gestuurd maar op geen enkele heb ik reactie gekregen, ik ben het zeker niet eens over de manier hoe hun te werk gaan. Ik vraag me af of als er meerdere mensen zijn met dezelfde situatie en hoe hun het hebben opgelost. Het liefst krijg ik dat geld op me rekening maar als het zo moet wil ik gewoon mijn telefoon terug.
Beste antwoord door Malamute
Hallo San2611,
Er staat hier hoe je in contact kan komen, je kan ze alleen emailen zo te zien: Contact Redeem
Bekijk origineel berichtEr staat hier hoe je in contact kan komen, je kan ze alleen emailen zo te zien: Contact Redeem
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.