Goedemiddag,
Vorige week heb ik via de Tele2 website mijn telefoon opgestuurd naar Redeem. Inmiddels heb ik al een tijdje geleden een ontvangstbevestiging ontvangen en zou het geld naar mij over gemaakt worden. Deze betalingstermijn is inmiddels verstreken en ik heb mijn geld nog niet ontvangen. Met Redeem krijg ik geen contact en door Tele2 wordt ik weer doorverwezen naar Redeem. Via dit forum zijn anderen met hetzelfde probleem wel geholpen door Tele2 medewerkers. Graag zou ik ook geholpen willen worden en het geld zo snel mogelijk op mijn rekening ontvangen.
beantwoord
Redeem
Beste antwoord door Arjan van Tele2
Goedemorgen @GooyersY
Welkom op het forum van Tele2
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Arjan
Bekijk origineel berichtWelkom op het forum van Tele2
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- - Naam
- - Adres
- - Postcode + Woonplaats
- - Klantnummer
- - Geboortedatum
- - Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
- Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Arjan
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.