Hi, ik heb halverwege juli mijn telefoon opgestuurd naar redeem via de site van tele2. Hierbij kreeg ik na pas 2,5 week bericht dat de telefoon ontvangen is en en beoordeeld na het sturen van 10 emails. Nu is het inmiddels 14 aug en heb ik nog steeds niks ontvangen. Redeem reageert zoals gewoonlijk niet meer op mijn emails en mijn telefoon is weg. Hoe fix ik dit en krijg ik
mijn geld.
beantwoord
Geen geld ontvangen redeem
Beste antwoord door eric
Tele2 kan helaas geen informatie geven over jouw specifieke case. ZIe ook de FAQ
Ze kunnen misschien wel een berichtje aan hen sturen om jou te contacten. Maar dit forum is geen directe klantenservice, dus pakken ze niet alles direct op. Zorg alvast dat je forumprofiel is gevuld met jouw klantgegevens.
Bekijk origineel berichtZe kunnen misschien wel een berichtje aan hen sturen om jou te contacten. Maar dit forum is geen directe klantenservice, dus pakken ze niet alles direct op. Zorg alvast dat je forumprofiel is gevuld met jouw klantgegevens.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.