beantwoord
minder smartphone
Ik ben van plan om een oude mobiel aan te schaffen, omdat ik minder op de smartphone wil. Met een oude mobiel wil ik alleen nog bereikbaar zijn via bellen/sms en alleen appen op de smartphone als het nodig is. Mijn vraag is kan ik 2 mobiele telefoons hebben met hetzelfde nummer en tegelijk in gebruik?
Beste antwoord door Petra van Tele2
Hallo Mitchell,
Het is niet mogelijk 2 SIMkaarten uit te geven met hetzelfde mobiele nummer.
Tevens dient het toestel geschikt te zijn voor 4G.
Je kunt een blokkade krijgen als je geen verbinding maakt met ons 4G-netwerk omdat je geen 4G-toestel hebt.
Ook als je wel een 4G-toestel hebt, maar het toestel hier niet voor instelt, kun je een blokkade krijgen.
Als je geen 4G gebruikt omdat je je in een gebied bevindt waar je alleen 3G kunt ontvangen, krijg je geen blokkade.
Heb je nog vragen laat het gerust weten.
Groet Petra
Bekijk origineel berichtHet is niet mogelijk 2 SIMkaarten uit te geven met hetzelfde mobiele nummer.
Tevens dient het toestel geschikt te zijn voor 4G.
Je kunt een blokkade krijgen als je geen verbinding maakt met ons 4G-netwerk omdat je geen 4G-toestel hebt.
Ook als je wel een 4G-toestel hebt, maar het toestel hier niet voor instelt, kun je een blokkade krijgen.
Als je geen 4G gebruikt omdat je je in een gebied bevindt waar je alleen 3G kunt ontvangen, krijg je geen blokkade.
Heb je nog vragen laat het gerust weten.
Groet Petra
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.