Hoi Tele2,
ruim een maand geleden heb ik mijn toestel opgestuurd naar redeem maar heb tot heden nog niets terug gehoord. Ik heb eenmalig een sms ontvangen dat ik mijn iCloud uit moest zetten binnen 30 dagen en dat ze hem anders terugsturen. De iCloud heb ik toen uitgezet en gevraagd wanneer ik mijn geld kan verwachten. Ze reageren echter niet meer op sms’jes of mailtjes. Heb onlangs een mail gestuurd naar RedeemNL@dynafix.com maar weer geen gehoord. Indien ik geen geld ontvang ik ik mijn telefoon terug!!!! Willen jullie mij helpen want het is hopeloos om met redeem in contact te komen
gr Kiki
beantwoord
toestel terugsturen naar redeem
Beste antwoord door Petra van Tele2
Update: Gegevens zijn ontvangen en doorgezet naar Redeem. Probleem zou opgelost moeten zijn en geld zou door de klant zijn ontvangen.
Via privébericht om bevestiging gevraagd maar helaas geen antwoord meer van klant ontvangen. Topic wordt daarom hierbij gesloten.
Fijne dag, groet Petra
Bekijk origineel berichtVia privébericht om bevestiging gevraagd maar helaas geen antwoord meer van klant ontvangen. Topic wordt daarom hierbij gesloten.
Fijne dag, groet Petra
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.