Skip to main content
beantwoord

Telefoon inruilen via Redeem


  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Dikke twee weken mijn oude telefoon opgestuurd via Redeem. Het pakket is volgens Track en Trace netjes aangekomen maar sinds dat ik de telefoon heb verstuurd heb ik niks gehoord! Het pakket is op 22-06 aangekomen bij Dynafix. Help me please!!!!

Beste antwoord door eric

Vragen kun je hier kwijt: Vragen aan redeem
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 1 juli 2019
Vragen kun je hier kwijt: Vragen aan redeem

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 2 juli 2019
Bedankt Eric. Maar daar krijg ik geen antwoord

Petra van Tele2
Tele2 kan vanwege de privacywetgeving helaas geen informatie achterhalen over de status van je verkoop aan Redeem.
Zoals Eric aangeeft dien je vragen aan Redeem te richten. Heb je ook in je spam/ongewenste mail gekeken?

Groet
Petra

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 2 juli 2019
Ik heb niks gehoord. Geen ongewenste mail/spam. Geen SMS. Helemaal NIKS!

Tele2, zorg voor een betrouwbare partner als je dit soort dingen wilt regelen voor je klanten. Dit is echt een verschrikkelijke vertoning!!!

Tele2: graag een reactie richting Redeem vanuit jullie kant dat dit opgelost gaat worden.

Petra van Tele2
Redeem meldt dat je binnen 3 werkdagen na ontvangst van je telefoon een sms ontvangt met de bevestiging van de waarde. Is deze in orde, dan heb je uiterlijk 4 werkdagen later het geld op je rekening.

Ik vraag je gezien het bovenstaande nog even om geduld en adviseer je toch nogmaals een e-mail te sturen naar Redeem.

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 2 juli 2019
Petra, we zitten inmiddels op 8 werkdagen na ontvangst van het pakket door Redeem. Ik heb nog helemaal niks gehoord. Mijn geduld is op en mijn wantrouwen neemt toe.

Petra van Tele2
Heb je inmiddels al wat gehoord van Redeem of heb je nog opnieuw contact met hun opgenomen?

Petra van Tele2
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag!
Groet Petra