2 weken geleden een galaxy s6 64 gb opgestuurd via tele 2 naar redeem. 4 dagen later een smsje ontvangen dat het geld gestort zou worden maar nog steeds niks ontvangen.
Op de site van tele 2 is te lezen dat ze de beste provider zijn in 2019. Ik mag er van uit gaan dat er dus ook snel contact word opgenomen met mij om dit probleem op te lossen.
Ik hoor graag.
beantwoord
Redeem geen geld gestort
Beste antwoord door eric
Je stuurt de telefoon direct naar Redeem. Tele2 heeft verder geen inzicht hierin.
Je verkoopt je telefoon aan hun partner Redeem. Vragen kun je per e-mail richten aan RedeemNL@dynafix.com.
Tele2 kan vanwege de privacywetgeving helaas geen informatie achterhalen over de status van je verkoop aan Redeem.
Bekijk origineel berichtJe verkoopt je telefoon aan hun partner Redeem. Vragen kun je per e-mail richten aan RedeemNL@dynafix.com.
Tele2 kan vanwege de privacywetgeving helaas geen informatie achterhalen over de status van je verkoop aan Redeem.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.