Ik heb 2 weken geleden telefoons opgestuurd naar Redeem en een bevestiging gehad dat ze binnengekomen waren en dat het geld gestort ging worden. Ik heb nog steeds geen geld gezien en het gaat wel om ongeveer €75. Ik vertrouwde erop dat een bedrijf als Tele2 wel verantwoording neemt voor de bedrijven waar ze mee in zee gaan. Hoe gaat dit opgelost worden? Ga ik mijn geld nog zien? Ik hoop het echt...
Op mailtjes en berichtje wordt helaas niet gereageerd...
beantwoord
Nog steeds geen geld van Redeem
Beste antwoord door Bernadet van Tele2
Omdat ik geen reactie meer heb mogen ontvangen, ga ik er vanuit dat het opgelost is en sluit ik dit topic.
Nog een fijne dag.
Gr, Bernadet
Bekijk origineel berichtNog een fijne dag.
Gr, Bernadet
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.