Skip to main content
beantwoord

Na 20 seconden wordt het gesprek verbroken

  • 11 april 2019
  • 6 reacties
  • 3134 x bekeken

Ik heb een Huawei p20 met duo sim. Na 20 seconden gesprek wordt het verbroken.
Niet als ik gebeld wordt. Is sinds vandaag (11-4) het geval. waar kan dat aan liggen?

Beste antwoord door Petra van Tele2

Hoi Karin,

Fijn dat het met de tip van Cypher is opgelost. We krijgen op dit moment meerdere meldingen binnen en na onderzoek is gebleken dat je inderdaad problemen kunnen ervaren tijdens het bellen met een Huawei toestel. Na ongeveer 20 a 30 seconden kan een gesprek abrupt beëindigd worden.

We zijn op de hoogte van het probleem en werken na hard aan een oplossing. We hebben ook al gehoord dat er een nieuwe update van Huawei beschikbaar is. Met het installeren van de update en het opnieuw starten van het toestel, zou het probleem ook verholpen moeten zijn maar dit is nog niet officieel bevestigd.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

  • 5579 reacties
  • 11 april 2019
Dat is een goede, dat kan van alles zijn.
Zet VoLTE eens uit, dan bel je via het 3G netwerk van T-Mobile.
Kijken of dat verschil maakt.

theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 11 april 2019
Zet de telefoon eens uit en start opnieuw op.

  • Auteur
  • Starter
  • 1 reactie
  • 11 april 2019
Ik heb VoLTE uitgezet en dat werkt. Bedankt! Ik kon weer normaal bellen.

  • 5579 reacties
  • 11 april 2019
Nou kijk eens aan mooi zo, en geen dank.

Petra van Tele2
  • Oud moderator
  • 142 reacties
  • Antwoord
  • 12 april 2019
Hoi Karin,

Fijn dat het met de tip van Cypher is opgelost. We krijgen op dit moment meerdere meldingen binnen en na onderzoek is gebleken dat je inderdaad problemen kunnen ervaren tijdens het bellen met een Huawei toestel. Na ongeveer 20 a 30 seconden kan een gesprek abrupt beëindigd worden.

We zijn op de hoogte van het probleem en werken na hard aan een oplossing. We hebben ook al gehoord dat er een nieuwe update van Huawei beschikbaar is. Met het installeren van de update en het opnieuw starten van het toestel, zou het probleem ook verholpen moeten zijn maar dit is nog niet officieel bevestigd.

Groet Petra

Petra van Tele2
Het probleem met de verbindingen van de Huawei toestellen is officieel opgelost. Mocht je toch nog problemen ervaren dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra