Skip to main content
beantwoord

MijnTele2 account koppelen na contractovername


  • Durft te posten
  • 1 reactie

Ik heb een tijd terug gebeld over het overneme van mijn abbonoment van mijn moeders tele2 account omdat ik het zelf wou beginnen met het betalen en het nummer wou houden. Ik heb daarnaast mijn nummer losgekoppeld van haar account. Helaas staat er nog steeds dat het nummer gekoppeld is met een ander Tele2 account en weet sinds dien niet wat ik kan doen om het toe te voegen aan mijn eigen account.

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hey Laura, allereerst van harte welkom op onze Community! Tof om te horen dat je je contract op je eigen naam hebt gezet. Ik leg je graag uit hoe het zit: als er een contractovername is gedaan moet het oude MijnTele2-account altijd verwijderd worden, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken voor het overgenomen 06-nummer. Ik zie in dit geval niet dat er een case voor is aangemaakt, maar ik probeerde net in te loggen op je MijnTele2-account en als het goed is werkt het nu helemaal. Klopt dat? Ik hoor het graag van je. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 💪🏻

Bekijk origineel bericht

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7112 reacties
  • 12 april 2023

Een abonnement op iemand anders zijn naam zetten gaat via een abonnement overname.


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 12 april 2023

Ja dat heb ik al gedaan. Heb het abonnement al overgenomen van mijn moeder maar ik kan het abonnement nogsteeds niet koppelen aan mijn account


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Laura, allereerst van harte welkom op onze Community! Tof om te horen dat je je contract op je eigen naam hebt gezet. Ik leg je graag uit hoe het zit: als er een contractovername is gedaan moet het oude MijnTele2-account altijd verwijderd worden, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken voor het overgenomen 06-nummer. Ik zie in dit geval niet dat er een case voor is aangemaakt, maar ik probeerde net in te loggen op je MijnTele2-account en als het goed is werkt het nu helemaal. Klopt dat? Ik hoor het graag van je. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 💪🏻


Reageer