Ik ontvang mijn SMS-bevestiging niet, dat komt omdat mijn simkaart nog niet is geactiveerd, kan ik hier hulp bij krijgen?
Simkaart activeren lukt niet!
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Hey Jorn, allereerst van harte welkom op onze Community! Goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je simkaart inderdaad nog niet actief is en dat de start van je abonnement gepland staat op 02-08-2023. Ik zie ook dat je nummerbehoud hebt aangevraagd, maar dat je huidige provider dit verzoek heeft afgewezen, omdat je huidige abonnement nog niet is afgelopen. Als het goed is heb je dit SMS’je ontvangen op 7 april:
‘’Beste Jorn,
Je provider heeft je vraag om nummerbehoud afgewezen. Je contract is namelijk nog niet afgelopen. De eerste datum waarop je je nummer kunt overzetten, is 31-05-2024. 120 dagen voor 31-05-2024 kun je een nieuwe aanvraag doen op tele2.nl/nummerbehoud/status. Doe je niets, dan zal t.z.t. je Tele2 contract ingaan met het Tele2 telefoonnummer dat op je simkaart staat.
We houden contact, Tele2’’
Je huidige abonnement loopt dus nog tot 31-05-2024. Heb je voor mij het ordernummer? Dan controleer ik je bestelling daar nogmaals en kan ik je met alle zekerheid meer duidelijkheid geven over de start van je nieuwe abonnement bij ons. Ik hoop dat ik je hiermee alvast meer duidelijkheid heb gegeven, maar ik ontvang graag je ordernummer nog.
Ik hoor het graag van je. 😊
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.