Ik heb zojuist een nieuw toestel besteld met abonnement. Via de tele2 app. Op de 1 of andere manier heeft hij nu niet mijn nummer gebruikt naar het nummer van mijn zoon (ook tele2)
Ik wil deze bestelling dus annuleren, maar krijg nu geen contact met klantenservice.
Bestelling is inmiddels aangemeld bij postnl.
Ik hoef niet te annuleren maar moet van nummer gewijzigd worden. Wie kan me helpen?
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Hey @DeMoBra, allereerst van harte welkom op onze Community! Leuk om te horen dat je een abonnement met toestel bij ons hebt besteld. Wel raar dat het verkeerde nummer hierbij is gebruikt. Ik zie dat je een ander e-mailadres hier op de Community gebruikt dan die gekoppeld staat aan het 06-nummer dat in je profiel staat. Zou je mij via een privébericht het e-mailadres willen sturen dat bij ons in het systeem bekend is en aan je 06-nummer gekoppeld staat? Daarnaast ontvang ik ook graag het 06-nummer van je zoon en het ordernummer waar het over gaat. Dan duik ik er direct voor je in! 😊
Hey @DeMoBra, allereerst van harte welkom op onze Community! Leuk om te horen dat je een abonnement met toestel bij ons hebt besteld. Wel raar dat het verkeerde nummer hierbij is gebruikt. Ik zie dat je een ander e-mailadres hier op de Community gebruikt dan die gekoppeld staat aan het 06-nummer dat in je profiel staat. Zou je mij via een privébericht het e-mailadres willen sturen dat bij ons in het systeem bekend is en aan je 06-nummer gekoppeld staat? Daarnaast ontvang ik ook graag het 06-nummer van je zoon en het ordernummer waar het over gaat. Dan duik ik er direct voor je in! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.