Skip to main content
beantwoord

Nieuwe simkaart activeren

  • 12 oktober 2022
  • 3 reacties
  • 362 x bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart binnen gekregen, alleen lukt het maar niet om te activeren... Heb ook geprobeerd jullie te bereiken door te bellen, maar telkens al voordat ik iemand eraan heb, hangt die automatisch op.. Kan iemand met aub helpen?

Beste antwoord door Jules2001

Het is al gelukt door iemand uit de livechat! Alsnog bedankt voor de moeite!

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Manouk van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+1

Hey @Jules2001!

Als allereerst welkom op onze Community! ❤ 

Ik snap dat je graag gebruik wilt gaan maken van je nieuwe simkaart - ik ga je hier dan ook bij helpen. Als je oude simkaart nog actief is, kan je via jouw eigen Tele2 omgeving de nieuwe simkaart activeren. Je gebruikt je oude simkaart, dit omdat er een verificatie sms uit wordt gestuurd naar je nummer toe. Je kan jouw simkaart activeren in je eigen T2 omgeving onder het kopje ‘SIM & Toestel’. 

Werkt je oude simkaart niet meer en kan je hierdoor geen sms ontvangen om jouw simkaart te activeren? Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens:

  • Volledige klantnaam
  • Postcode én huisnummer
  • Geboortedatum 
  • Laatste vier cijfers van je IBAN

Dan ga ik direct voor je aan de slag. Ik zie je bericht graag tegemoet! 😄

Groetjes,
Manouk

 

 


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 12 oktober 2022

Het is al gelukt door iemand uit de livechat! Alsnog bedankt voor de moeite!


Manouk van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+1

Super om te horen dat het je inmiddels gelukt is! Mocht je in de toekomst nog ergens tegen aanlopen, dan weet je ons te vinden - wij helpen je graag met alle liefde! ❤

Groetjes,
Manouk


Reageer