Skip to main content
beantwoord

Onleesbaar contract

  • 22 september 2022
  • 3 reacties
  • 261 x bekeken

Hallo Tele2,

 

Vannacht kreeg ik een mail voor mijn nieuwe mobiele contract. Deze geopend met mijn persoonlijke wachtwoord en tot mijn verbazing zag ik alleen maar puntjes achter bijv naam aanvrager en de rest.                                           Beste tele2 kunt u me een leesbaar contract sturen?
Graag hoor ik een reactie.

 

Mvg,

 

Danny

Beste antwoord door hpmsalden

Hallo Marciano,

 

Het is wel gelukt op een Windows pc gelukkig.

Binnenkort ga ik het eens eens proberen op mijn Mac.

Bedankt voor de technische ondersteuning.

 

Mvg,

 

HPM Salden

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Danny,

Wat apart! Heb je toevallig al geprobeerd het contract in een andere browser (of op een PC) te openen? Anders stuur ik graag een kopie van je contract naar je op. Stuur me even een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie. Dan ga ik direct voor je aan de slag!

Groetjes,

Marciano


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 28 september 2022

Hallo Marciano,

 

Het is wel gelukt op een Windows pc gelukkig.

Binnenkort ga ik het eens eens proberen op mijn Mac.

Bedankt voor de technische ondersteuning.

 

Mvg,

 

HPM Salden


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi @hpmsalden

Wat fijn dat het inmiddels is gelukt! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het natuurlijk graag. Ik wens je voor nu nog een fijne dag en alvast een heel fijn weekend!


Reageer