Ik heb een Sim kaart ontvangen voor mijn nieuwe abonnement bij jullie. Maar hij is maar eenzijdig geactiveerd lijkt het wel. Ik kan sms codes ontvangen. Maar zelf bellen sms’en of internetten kan ik niet. Het 06 nummer waar het omgaat staat in me profiel. Klant nummer weet ik niet aangezien die nog niet is toegewezen.
beantwoord
Simkaart activeren lukt niet
Beste antwoord door Johrick van Tele2
Hi
Ik heb nog even met je meegekeken en zie dat de order inmiddels is afgerond. Ik wil mijn excuses aanbieden dat dit wat langer heeft geduurd van dat je van ons bent gewenst. Hopelijk ga je veel plezier hebben met het nieuwe abonnement! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het mij dan weten, middels een nieuw topic? Dan doe ik natuurlijk mijn best voor je! Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend toe.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.