Al tijden kom ik niet meer door een beveiligingsvraag heen die gesteld wordt door de klantenservice. Het betreft de laatste vier cijfers van mijn bankrekening nummer. Ik ga hier niet uitleggen hoe en wat, maar mijn rekeningnummer is de afgelopen jaren meerder keren veranderd. Het bankrekeningnummer dat bij de beveiligingsvraag heb ik al lang niet meer en weet ik ook niet meer. Gevolg is dat nooit meer bij mijn eigen informatie kan komen. Bij bellen klantenservice kunnen zij mij hierdoor nooit helpen. Ik heb werkelijk alle gegevens voor ze, maar niet dat bankrekeningnummer. Ik kom er gewoon niet doorheen. Wat ik ook probeer. Dat is ook de reden dat ik weg ga bij Tele2. Dat is toch te zot voor woorden of ben ik nou gek?
Beveiligingsvraag
Beste antwoord door Rob888
Nope, want het betreft een oud bankrekeningnummer dat ze hebben. Dat rekeningnummer gebruik ik lang niet meer en bestaat ook al lang niet meer. Nogmaals….ik kan ze alle, maar dan ook werkelijk alle gegevens geven. Ook het nummer waarvan betaald wordt, maar het maakt niet uit. Ik moet de laatste vier cijfers geven van het bankrekeningnummer dat bij de beveiligingsvragen staat genoteerd. Ik wil ze kopie ID kaart sturen, wat dan ook.
Het wordt nog gekker. Ik wilde een klacht indienen, maar Tele2 werkt niet met mail. Voor een klacht moet ik contact opnemen met de klantenservice en je raadt het al, die willen mij niet helpen als ik de laatste vier cijfers van dat bankrekeningnummer niet kan geven. Dit is nog erger dan Kafka ooit kon verzinnen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.