Skip to main content
beantwoord

Simkaart activeren lukt niet


Ik heb bij de mediamarkt een nieuw abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Nu werkt mijn oude simkaart niet met als gevolg dat ik mijn nieuwe sim niet kan activeren.

Beste antwoord door Anonymous

Je kunt hiervoor het beste maandag met de klantenservice bellen https://www.tele2.nl/klantenservice#contact Die kunnen de activatie voor je regelen.

In het weekend zijn hier over het algemeen geen tele2 medewerkers op het forum aanwezig.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2022

Je kunt hiervoor het beste maandag met de klantenservice bellen https://www.tele2.nl/klantenservice#contact Die kunnen de activatie voor je regelen.

In het weekend zijn hier over het algemeen geen tele2 medewerkers op het forum aanwezig.


WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5500 reacties
  • 5 maart 2022
ID.8937391948 schreef:

Ik heb bij de mediamarkt een nieuw abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Nu werkt mijn oude simkaart niet met als gevolg dat ik mijn nieuwe sim niet kan activeren.

Welke datum stond in de bevestiging van het nummerbehoud?

Normaal krijg je op de datum van nummerbehoud een SMS op je oude simkaart dat het nummer wordt overgezet en daarna doe je di nieuwe sim in je toestel en werkt het meestel.