Ik ben al een maand dagelijks aan het bellen met Tele2 over een BKR registratie en een formeel verzoek hierover. Ik heb inmiddels denk ik wel 20 verschillende medewerkers aan de lijn gehad. Ze hebben cases aangemaakt, zaken er aan toegevoegd, mijn verzoek doorgezet, urgentie aangegeven, het gestuurd naar afdeling BKR en afdeling incasso. Deze afdelingen hebben niet meer gedaan dan aangeven dat de vraag niet bij hen hoort en het naar de andere afdeling doorgezet die het vervolgens weer terugstuurd. NIemand gaat er over en mijn verzoek wordt heen en weer gepingpongd.
Ik heb zelf ook via diverse emails, (financewft@tele2.com en info@service.tele2.nl, het verzoek ingediend. En vervolgens ook een klacht omdat ik geen enkele respons krijg en niemand bij Tele2 kennelijk verantwoordelijkheid neemt. Maar ook daarop geen enkele reactie, ook geen ontvangstbevesting.
Ik ben de wanhoop nabij. Ik hoop dat iemand een tip heeft voor hoe ik door deze dikke muur heen kom en iemand bij Tele2 vind die antwoord geeft en het verzoek in behandeling neemt en mij antwoord geeft.