mijn sim only abonnement is 3 dagen geleden verlopen, en nu wil ik een nieuw abonnement bij tele2 met nummerbehoud. Maar mijn nummer is nu opeens in actief en heb hiervoor simpel gebeld en zij hebben gezegd dat jullie dat zouden kunnen regelen met m’n klantnummer van simpel, zo kan ik laten zien dat ik eigenaar ben van dit nummer. kan dit kloppen? en hoe zorg ik er nu voor dat ik m’n nummer kan behouden en een abonnement bij tele2 kan beginnen.
beantwoord
Nummerbehoud
Beste antwoord door WhTurner
Bij nummerbehoud is het verstandigste om niet zelf op te zeggen, maar dat door Tele2 te laten doen. Dan gaat alles naadloos over.
Je kan nu het beste morgen de klantenservice bellen 020 75 44444 en daar de kwestie voorleggen, dan maken zij dat in orde als het nummer nog niet te lang uit de lucht is.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.