Skip to main content
beantwoord

sim & pukcode kwijt en simkaart niet geactiveerd

  • 27 oktober 2021
  • 2 reacties
  • 189 x bekeken

Oke, het zit dus zo…

tijdje terug een Simkaart gekregen met puckcode natuurlijk, alleen heb ik de simkaart nooit geactiveerd omdat het niet nodig was en ik puur een telefoon nodig had. 
nu ben ik de simcode en pukcode kwijt, en kan ik die niet opvragen via mijnTele2 omdat ik mijn abonnement niet kan koppelen.

 

wat te doen? 😅

Beste antwoord door Alisha van Tele2

Hoi Tim! Als een simkaartje niet binnen 2 weken geactiveerd wordt, kun je deze hierna niet meer gebruiken. Je zult dus een nieuw simkaartje moeten aanvragen. Dat kan online of telefonisch. Kom je er niet uit? Stuur me dan een privé berichtje, ik help je graag! 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Alisha van Tele2
Moderator

Hoi Tim! Als een simkaartje niet binnen 2 weken geactiveerd wordt, kun je deze hierna niet meer gebruiken. Je zult dus een nieuw simkaartje moeten aanvragen. Dat kan online of telefonisch. Kom je er niet uit? Stuur me dan een privé berichtje, ik help je graag! 


  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 12 juli 2022

Ik wil graag een nieuwe pukcode ontvangen