Skip to main content
beantwoord

pukcode en simkaart code werkt niet

  • 14 september 2021
  • 1 reactie
  • 648 x bekeken

mijn pukcode werkt niet en ik heb 2 keer een pincode ingevoerd wat moet ik doen, want telkens nadat ik nieuwe pincode maak voor de simkaart worden mijn pogingen verkleint en ik weet niet waarom, a.u.b help

Beste antwoord door carbear


Als je de pincode van de simkaart niet meer weet, kun je het plastic kaartje gebruiken waar de simkaart in zat toen je hem kreeg. Daarop staan de pincode en de pukcode. Het is belangrijk om dat kaartje te bewaren voor situaties als deze. Of je gebruikt MijnTele2, als je daar inlogt kan je ook deze informatie vinden.

Je kan het ook met de klantenservice  regelen. Probeer met iemand anders zijn telefoon te bellen of probeer Facebook / twitter DM.  (of wacht hier tot een moderator je helpt maar dat duurt langer)

Succes! :grimacing:

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Forumkenner pur sang
  • 176 reacties
  • Antwoord
  • 15 september 2021


Als je de pincode van de simkaart niet meer weet, kun je het plastic kaartje gebruiken waar de simkaart in zat toen je hem kreeg. Daarop staan de pincode en de pukcode. Het is belangrijk om dat kaartje te bewaren voor situaties als deze. Of je gebruikt MijnTele2, als je daar inlogt kan je ook deze informatie vinden.

Je kan het ook met de klantenservice  regelen. Probeer met iemand anders zijn telefoon te bellen of probeer Facebook / twitter DM.  (of wacht hier tot een moderator je helpt maar dat duurt langer)

Succes! :grimacing: