Skip to main content
beantwoord

pincode en pukcode kwijt


Beste.,

Ik ben het simkaartje kwijt waarop de pincode en pukcode staat en ik kan dus niet inloggen op mijn telefoon.

Iemand die mij kan helpen hiermee?

 

Met vriendelijke groet,

Rico Hoevens

Beste antwoord door Anonymous

Alleen iemand van Tele2 kan je hier mee helpen, deze zal een aantal gegevens van je moeten verifiëren. Hier op het forum is in het weekend niemand van tele2 aanwezig. Je kunt nu via de chatbot proberen of je een medewerker van tele2 te pakken kunt krijgen; (typ 'medewerker spreken’ in de chat)

 https://www.tele2.nl/klantenservice#contact

En anders wordt het Maandag even bellen met de klantenservice, of wachten tot er komende week iemand van tele2 bij dit topic komt kijken.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 25 juli 2021
ricoh16 schreef:

Beste.,

Ik ben het simkaartje kwijt waarop de pincode en pukcode staat en ik kan dus niet inloggen op mijn telefoon.

Iemand die mij kan helpen hiermee?

 

Met vriendelijke groet,

Rico Hoevens

Ook kan ik niet inloggen op mijnTele2 om hier deze codes te bekijken


  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 25 juli 2021

Alleen iemand van Tele2 kan je hier mee helpen, deze zal een aantal gegevens van je moeten verifiëren. Hier op het forum is in het weekend niemand van tele2 aanwezig. Je kunt nu via de chatbot proberen of je een medewerker van tele2 te pakken kunt krijgen; (typ 'medewerker spreken’ in de chat)

 https://www.tele2.nl/klantenservice#contact

En anders wordt het Maandag even bellen met de klantenservice, of wachten tot er komende week iemand van tele2 bij dit topic komt kijken.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 25 juli 2021
Shilka schreef:

Alleen iemand van Tele2 kan je hier mee helpen, deze zal een aantal gegevens van je moeten verifiëren. Hier op het forum is in het weekend niemand van tele2 aanwezig. Je kunt nu via de chatbot proberen of je een medewerker van tele2 te pakken kunt krijgen; (typ 'medewerker spreken’ in de chat)

 https://www.tele2.nl/klantenservice#contact

En anders wordt het Maandag even bellen met de klantenservice, of wachten tot er komende week iemand van tele2 bij dit topic komt kijken.

aha, dank voor je reactie. Ik ga het morgen even proberen. Groetjes