Skip to main content
beantwoord

Kan niet inloggen op MijnTele2, accountmigratie mislukt


Hallo,

 

als ik inlog op mijntele2 met m’n e-mailadres krijg een foutmelding dat account migratie is mislukt. Graag oplossen.

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hey Ewout, op dit moment zijn er problemen met MijnTele2. Ons technische team is op dit moment hard op zoek naar de oorzaak en een oplossing. Houd dit topic goed in de gaten voor updates: 

https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijk-problemen-met-mijntele2-82835

 

Ik hoop dat je er snel weer in kunt! 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Ewout, op dit moment zijn er problemen met MijnTele2. Ons technische team is op dit moment hard op zoek naar de oorzaak en een oplossing. Houd dit topic goed in de gaten voor updates: 

https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijk-problemen-met-mijntele2-82835

 

Ik hoop dat je er snel weer in kunt! 


  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 13 juli 2021

Hey @Marciano van Tele2 

ik heb hetzelfde probleem.
Het genoemde forumtopic kan ik niet openen (Je hebt (nog) geen toegang tot deze pagina.). Is er al een oplossing in zicht?


WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • 14 juli 2021

In het topic uit die link staat:  Het is opgelost, je kan weer inloggen. 


  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 14 juli 2021

Het probleem bestaat nog steeds. Dit is behoorlijk problematisch voor mij omdat ik vandaag mijn BTW administratie moet doen en ik kan geen enkele factuur downloaden. Helpdesk telefonisch niet te bereiken op het moment. 

 

 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
Secutor schreef:

Hey @Marciano van Tele2 

ik heb hetzelfde probleem.
Het genoemde forumtopic kan ik niet openen (Je hebt (nog) geen toegang tot deze pagina.). Is er al een oplossing in zicht?

Hey Secutor, ik probeerde zojuist in jouw MijnTele2 te komen en dit werkte goed. Als het goed is kun jij er dan ook weer in. Laat je het me weten?


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
Martin Beek schreef:

Het probleem bestaat nog steeds. Dit is behoorlijk problematisch voor mij omdat ik vandaag mijn BTW administratie moet doen en ik kan geen enkele factuur downloaden. Helpdesk telefonisch niet te bereiken op het moment. 

 

 

Hey Martin, dat is natuurlijk niet fijn! Zou je je 06-nummer willen invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken. Probeer je in te loggen via de app of via de browser?


  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 14 juli 2021
Marciano van Tele2 schreef:
Martin Beek schreef:

Het probleem bestaat nog steeds. Dit is behoorlijk problematisch voor mij omdat ik vandaag mijn BTW administratie moet doen en ik kan geen enkele factuur downloaden. Helpdesk telefonisch niet te bereiken op het moment. 

 

 

Hey Martin, dat is natuurlijk niet fijn! Zou je je 06-nummer willen invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken. Probeer je in te loggen via de app of via de browser?

Heb ik nu gedaan! 


  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 14 juli 2021
Martin Beek schreef:
Marciano van Tele2 schreef:
Martin Beek schreef:

Het probleem bestaat nog steeds. Dit is behoorlijk problematisch voor mij omdat ik vandaag mijn BTW administratie moet doen en ik kan geen enkele factuur downloaden. Helpdesk telefonisch niet te bereiken op het moment. 

 

 

Hey Martin, dat is natuurlijk niet fijn! Zou je je 06-nummer willen invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken. Probeer je in te loggen via de app of via de browser?

Heb ik nu gedaan! 

App en browser zelfde resultaat


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
Martin Beek schreef:
Martin Beek schreef:
Marciano van Tele2 schreef:
Martin Beek schreef:

Het probleem bestaat nog steeds. Dit is behoorlijk problematisch voor mij omdat ik vandaag mijn BTW administratie moet doen en ik kan geen enkele factuur downloaden. Helpdesk telefonisch niet te bereiken op het moment. 

 

 

Hey Martin, dat is natuurlijk niet fijn! Zou je je 06-nummer willen invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken. Probeer je in te loggen via de app of via de browser?

Heb ik nu gedaan! 

App en browser zelfde resultaat

Hey Martin, dank voor je reactie. Kom je inmiddels al in MijnTele2?

Zo niet, laat me dan weten welke facturen je nodig hebt voor je administratie, dan stuur ik ze direct naar het mailadres dat bij ons bekend is. :blush:


  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 15 juli 2021

Nee, helaas. Ik krijg na inloggen nog steeds de melding Accountmigratie mislukt. 

facturen van april, mei en juni zijn van harte welkom.

 

Martin


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
Martin Beek schreef:

Nee, helaas. Ik krijg na inloggen nog steeds de melding Accountmigratie mislukt. 

facturen van april, mei en juni zijn van harte welkom.

 

Martin

Hey Martin, ik heb ze zojuist via de mail naar je gestuurd! Laat je het me weten als je ze goed hebt ontvangen? :blush:


  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 15 juli 2021

Hoi @Marciano van Tele2 

Helaas, ook ik kom er no niet in

 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

@Secutor Hoi, is het inmiddels gelukt? Zo niet, zou je dan een nieuw topic hierover willen aanmaken? Op die manier kunnen we het overzicht bewaren en kan ik je het snelst helpen. Ik hoor het graag van je! 


  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 20 juli 2021

@Marciano van Tele2 dank voor je antwoord. Helaas is het nog niet gelukt. Ik heb een nieuw topic geopend: