Skip to main content
beantwoord

Nieuwe simkaart activeren lukt niet.


Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen vanwege het vernieuwede netwerk. Maar echter kan ik deze niet activeren. Ik ontvang namelijk geen SMS. Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Beste antwoord door eric

Bel morgen even de klantenservice. Dan kunnen ze je direct helpen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 6 juni 2021

Bel morgen even de klantenservice. Dan kunnen ze je direct helpen.


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je simkaart inmiddels geactiveerd is, super! Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. De Community staat voor je klaar! :smile: