Skip to main content
beantwoord

Activeren simkaart


Ik heb een nieuwe simkaart toegestuurd gekregen, omdat mijn oude simkaart gestolen is. Ik wil graag mijn nieuwe simkaart activeren, maar het lukt niet, want ik krijg de verificatie code op de oude simkaart. Wat moet ik doen?

Beste antwoord door theocoppes

Twee mogelijkheden.

Als je de beschikking hebt over een andere telefoon bel je morgenvroeg de helpdesk.

020-7544444 

Noteer alvast de sim nummer. 

Anders wacht je af tot zich hier een moderator meldt om jou te helpen. 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • Antwoord
  • 24 mei 2021

Twee mogelijkheden.

Als je de beschikking hebt over een andere telefoon bel je morgenvroeg de helpdesk.

020-7544444 

Noteer alvast de sim nummer. 

Anders wacht je af tot zich hier een moderator meldt om jou te helpen. 


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 24 mei 2021

Of je kunt tijdens openingstijden de chatbot vragen een medewerker te spreken en dan vragen de simkaart te activeren.


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Roumaysae, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat je nieuwe simkaart geactiveerd is, super!

Kunnen we je nog ergens anders mee helpen? Laat het gerust weten. De Community staat voor je klaar!