Ik zit al twee en halve week te wachten dat ik mijn contract weer kan verlengen en schijnt wat fout te gaan bij tele2 en daar is de klant de dupe van. Heel vervelend terwijl ze een mailtje sturen je kan verlengen. Krijgt steeds andere antwoorden zelfs dat het wordt geregeld. Nou dus niet in dit geval. Dus ik hoop dat er iemand hier wat aan kan doen nadat ik wel 10 personen aan de lijn heb gehad en verschillende afdelingen.
beantwoord
contract verlengen lukt niet door niet goed verwerkt retour
Beste antwoord door Bengel
Maar ik vertrouw er nog wel op dat het heel snel in orde is en dat ik dan kan verlengen. En ga er wel vanuit dat ze telefonisch contact opnemen dat is dan wel net zo netjes. En misschien dat ik dan een goede aanbieding krijgt.
Update: verlenging is mogelijk.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.