Ik heb zojuist een nieuwe telefoon met abbonement binnen gekregen. Nu had ik nog een abbonement lopen en die telefoon ook al afbetaald. Ik heb gevraagt voor nummer behoud. Nu heb ik een nieuwe simkaart gekregen met een ander nummer, maar ten eerste wil ik geen ander nummer en ten tweede staat daar ook niet eens een nieuw abbonement op want hij werkt niet. Wat moet ik nu doen?
beantwoord
Nieuw abonnement met nummerbehoud
Beste antwoord door eric
Waar heb je de telefoon en het abonnement besteld? Heb je een verlenging of nieuw abonnement bevestigd gekregen? Ik vermoed het laatste.
Het beste is om de verkoper te benaderen, als je op www.tele2.nl hebt besteld doe je dat via telefonische klantenservice.
Je hebt 14 dagen bedenktijd, dus je kunt deze bestelling annuleren , het ongebruikte toestel terugsturen en dan op de juiste wijze een verlenging aanvragen.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.