Skip to main content
beantwoord

Simkaart


Goedemorgen,

 

Onlangs is mijn telefoon gestolen en heb ik de simkaart van deze telefoon geblokkeerd en een aantal dagen later een nieuwe ontvangen. Nu kan ik deze niet activeren omdat ik de SMS-code hiervoor niet kan ontvangen. Ook kan ik niet bellen met de klantenservice omdat ik geen bereik heb doordat de SIM-kaart nog niet werkt. Is er een manier hoe dit wel zou moeten lukken?

 

Ik zie graag een reactie tegemoet, alvast bedankt!

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hey Saskia, jeetje, goed dat je, je simkaart direct hebt geblokkeerd en een nieuwe hebt aangevraagd! Ik kan je helpen je simkaart te activeren, alleen zie ik nu in het systeem dat deze al actief is. Had je inmiddels toch de klantenservice kunnen bellen? Werkt alles nu voor je? 

Als ik je toch nog ergens mee kan helpen, laat het me dan gerust weten! Ik sta voor je klaar! 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 24 maart 2021

Bel met een andere telefoon naar de klantenservice. Er is een heel strak beleid voordat sims weer worden vrijgegeven. Je zult eerst telefonisch je identiteit moeten laten verifiëren. Dit i.v.m. simswap fraude.


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Saskia, jeetje, goed dat je, je simkaart direct hebt geblokkeerd en een nieuwe hebt aangevraagd! Ik kan je helpen je simkaart te activeren, alleen zie ik nu in het systeem dat deze al actief is. Had je inmiddels toch de klantenservice kunnen bellen? Werkt alles nu voor je? 

Als ik je toch nog ergens mee kan helpen, laat het me dan gerust weten! Ik sta voor je klaar!